NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Sesi make over berjaya tanpa peluh::

22 December 2010

::Sesi make over berjaya tanpa peluh::

Tadi sangatlah hot bila mana terpampang cermin didepan mata tanpa disengajakan..eh ko pantang ke apa takleh tengok cermin??Yee, sekarang adalah sangat pantang melihat cermin, tak suka, annoying sesangat...haha=p, benciiii!!!tambah plak tengok benda belakang yang kurang disetujukan oleh diri sendiri, makanya setelah beberapa kali disindir oleh bonda yang dicintai, tetiba jadi rajin nak buat make over bilik repunzel....grrr(--") walaupun tak sempat peluh kat ketiak nak keluar...

Masa mop lantai dalam bilik tadi mak siap cakap" hah, sambil mop tu goyang-goyanglah sikit bagi terkejut lemak kat bontot"... Mak ne!!ingat dangdut ke nak goyang-goyang sampai budak adam pun join sekaki sindir ai yang teramat comel ne(T_T)...hahah, okei okei tahu!Sila pergi muntah sana...tetiba terus teringat kan PB...agak-agaklah kan...hehehe..

Sangatlah letih pikul katil ngan tilam sensorang ne..agak-agaklah wei ko nak menipu pun...hehe, tak tak actually buat gotong royong lah sikit memandangkan mak ayah cuti hari ni,hehe..Tapi yang sadisnya bila bilik sendiri dimakeoverkan secara tidak pepasal...ai mean bukan cari pasal lah...err...err, okei abaikan(?_?)meh layan jap sesi make over..
Memandangkan cik repunzel ne asek dop menilik aje kejenye kat cermin tu (ye ke kakak haku suka menilik?) maka ayah cakap suh insaf, mengadap dinding cukuplah...haha=p
Ayah jugak bagitahu orang dekat afrika nu almari pun takde, makanya nak suh insaf ayah buang almari dan penimbang berat badan sahaja yang tinggal dah cukup sebab orang afrika nu hanya berat tulang sahaja berbanding kita ne yang berat tambah sekali ngan lemak.. ada kaitan ke??err...
Ayah cakap tak elok tidur asyik nak sedap je siap peluk bantal strawberri, orang susah  tidur atas tanah pun nasib baik je makanya katil repunzel didermakan kepada sekumpulan burung cok ciok untuk mengajar repunzel rasa bagaimana tidur diatas lantai...wahaha=p, padan muka..okei, okei dah dah jangan ko nak lelebih pulak..
Dan paling tak tahan segala "serba serbi mok niqoo" ore kelate royap, dicampakkan kedalam bilik cindirella tanpa rela, kata ayah itu hanya sementara, orang lain yang susah boleh je tidur lam timbunan sampah..(--"), Pasrah!!what to do? Mak cakap "pasne kena belek-belek lah nak jumpa tuan dalam bilik ne, tak jumpa tuan dia nanti, tapi kalo nampak tang bontot yelah tu"...mak aih mak saya ne laser wehh, agak-agaklah mak, terus saya tensen..huhu.. (T_T)

Note: ada gaya mengayuh basikal memalam ne(T_T)

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign