NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::selamat pagi yang Indah::

12 December 2010

::selamat pagi yang Indah::

alhamdulillah, cuaca sangat baik hari ni, macam pagi musim kemarau plak rase. Dah breakfast belom? Saya belom lagi, tapi sat lagi nak g umah mak minah nak g makan nasi kerabu. Memandangkan masih cuti sekolah, mak minah saya jual nasi kerabu, nasi dagang, biasalah dapat sambutan hangat...kehkeh=p
 pss: hehe...
pss: masih cara klasik mak minah jual..i likeee
pernah makan pulut gadong?saya baru dua kali termasuk kelmarin, pulut gadong sebab digaul dengan ubi gadong? Pernah tengok ubi gadong?huu...saya tak pernah, dah tak ingat macam mana rupa, en.azham lagilah agaknya...agaknya lah kan?hari ne adalah sikit-sikit kerja, nak setelkan kuih muih repunzel & snow white nak bawak g KL. Nice breakfast ye semua.
pss: ne pulut gadong,cam pulut biasa saje, tapi ada ubi gadonglah...
pss: ee geram-geram, nak g tengok budak ne bogel masa mandi..ahaks, bayi bogel comelkan=p

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign