NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Selamat Pagi dunia~pagi yang baik::

15 December 2010

::Selamat Pagi dunia~pagi yang baik::

Alhamdulillah, dah okei sikit, tengahari semalam pitam...pastu malam nya baru g klinik sebab takde sape nak tolong hantarkan, tunggu mak ayah balik kerja jugaklah. nasib baiklah kakak tak panik pegi telefon suh ambulans datang amik, mahunya kecoh satu kampung haku yang kepochi ambil berat ne...hehe=0. Sayang jugak rupanya kat kak ngah ne ne ye, tambah plak sampai budak adam nak masuk temankan jugak lam bilik doktor tu! wakaka,comel okei...grrr! Dalam sedar tak sedar saje dua orang budak tu kalut dop melefon sini sana tengahari tu, tapi sorang pun tak berangkat...lastnya terus tak sedar macam tu saje, sedar dah lewat petang...aigoo(--")
pic source:flowersgallery.net~bunga ne sangat cantikkan
Dah dua hari tak berselera makan, tak cukup tenaga agaknya, hari ni dah boleh kot, eh asal ada kot? Keluar g pasar cari lauk. Sebelum ne, asyik dop kemas rumah saja, tak habis-habis, satu sindrom yang tak diketahui sejak dulu lagi, takut berada dirumah sendiri, grrr...pastu satu lagi yang pelik asal sakit sikit suka pegi pikir yang bukan-bukan, asal sakit kepala, pikir ada kanser otak, asal sakit dada sikit fikir pasal breast cancer lah, jantunglah, kalau sakit pinggang rasa macam ada sakit buah pinggang, cettt!!hari tu pernah jugak memalukan diri bile confident saje bagitahu en.azham ada tonsil, sebab sakit tekak, padahal nak selsema saja..macam bangang!asal ko suka memalukan diri sendiri hah!seb bek en.azham layankan aje haku ne...grrr(--")

Note: Tak sempat lagi ziarah kawan(--")

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign