NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Sakit kepala~tak minum kopi::

27 December 2010

::Sakit kepala~tak minum kopi::

cam menipu je kan?tapi betullah, kalau tak pekena kopi lam sehari cam tak lengkap...ceehh!Ada sesape nak amik saya wat model iklan, ayat dah cam iklan tu...haha=p, terlalu banyak kafein lam tubuh bahaya jugak...tapi bagi peminum kopi tegar (adakah??abaikan) sehari tak jumpa kopi dan minum, rasanya macam ada sesuatu tak kena...heheh, betul lah ne..mm, ada juga pernah baca artikel tak pun emel yang mengatakan kafein boleh mengecutkan payudara...wahaa, takmo!takmo!!Tapi...nak jugak ada tapi!hehe.. dah baca banyak kali artikel lam majalah rapi, mingguan wanita dan Harmoni mengatakan kafein mengurangkan risiko untuk mendapat kanser...hehe, so yang mana nak percaya?tentulah yang dalam majalahkan?Siap dengan sumber info tu dinyatakan. Dalam emel kita tak tahu sumber dari mana kan?...forwarded!
pic source: 6ssatnist.wordpress.com
Bahaya juga emel ne, yelah ingat lagi pasal isu sardin dengan milo haritu!Padahal sumber entah dari mana, disebabkan kandungan emel tersebut sampai sekarang tak boleh nak minum Milo, even dah tahu info tu tak betul dan tak boleh dipercayai, namun content emel yang menjijikkan itu menyebabkan saya terpengaruhlah jugak hai(--")..grr..piat kang!

Note: mai secawan*_*

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign