NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Pengalaman penerbangan yang menggerunkan~II::

09 December 2010

::Pengalaman penerbangan yang menggerunkan~II::

pengalaman diawan amat menggerunkan tika balik kelmarin, bila kapal bergegar-gegar tak hengat...(T_T), sangat takut actually, terus fikir pasal mende-mende tak logik serta terfikirkan berita-berita ngeri...kesimpulannya sila ambil insurans! haha=p... macam manalah orang yang pernah terlibat dengan pengalaman ngeri bila kapal terbang tidak terbang dengan sepatutnya<--sila fahamkan ayat ini. 

Dengan keadaan bergegar-gegar, usus perut jadi geli semacam, jantung macam terhayun-hayun, otak macam turun naik, hati jadi berspring...oowh!tak sanggup rasanya...cukuplah kali ini. Namun memandangkan sentiasa berkira akan kerugian tidur malam dikampung sekiranya balik dengan bas, makanya terpaksa layan jugak. Terima kasih Airasia yang menjimatkan masaku. Kekadang time teringatkan lokceng kat merapoh tu, layankan jugak naik Mutiara. Nikmat okei. Entah hape la pak cik tu bubuh, kena berguru dulu agaknya kalau nak buat sendiri.

Balik baru ne, banyak jugak awan tebal, memang mengerikan..(T_T), takottt...tapi Subhanallah kalau nak dibanding kecantikan kat atas sana, tak mahu turun lah jawabnya...hehe=p...layan jap, zasss!!sejak bila jadi fafau neh(--")
pss: Subhanallah... 
pss: tak terkata.. 
pss: Clouds carpet  
pss: (T_T) 
pss: (--") 
pss: like a.. 
pss: awan terlampau tebal... 
pss:(--") 
pss: bumi kelantan..
pss: okei dah..dah..

note: suka sangat..

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign