NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Pagi nan suram, tapi matahari terbit juga::

11 December 2010

::Pagi nan suram, tapi matahari terbit juga::

Macam puisi je kan tajuk...huu(*_-), cakap jelah ye, amik hati...mm, ingatkan macam hujan dah tadi, gelap semacam aje, biasa matahari dah terbit....eh?suara budak adam?dia bangun awal?hehe, harap cuaca baik saje hari ni, hari ni ada kenduri rakan, doakan sepanjang urusan dia dipermudahkan...Insyallah kalau takde apa-apa sampai juga ke majlis nya karang...amik berkat orang kata...hehe, kan?

Ingatkan hari ni mau berjalan-jalan kat RP, tapi entah sempat ke tak?banyak jugak agenda hari ni, esok pun(--"). Snow white dan repunzel baru sampai tadi...mestilah jeles jugak biarkan saya dop sorang manja-manja nga mak ayah kan, wakaka=p...aii bila dah kerja payah pulak nak balik kampung, kalau asek nak cuti memanjang karang bos tanya company sape plak kan?main suka hati je nak cuti?hehe...takpelah, balik sekejap pun dah dapat ubati rindu kat mak ayah..^_^

note: Get a nice day today

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign