NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Overlimit kain berkoyan-koyan::

20 December 2010

::Overlimit kain berkoyan-koyan::

fenim...fenim, mana mahu letak tak tahulah...tak sangka isi dalam almari yang terperuk kat dinding sebanyak itu selama ne, asal tak pernah perasan... (T_T), entah macam mana boleh wujud sebanyak tu, nak kata rajin pergi mengupah dan membeli kain takdela plak, nak beli yang pasang siap, haraplah...dulukala masa degree, matrik, skola hape sume rajinlah pakai baju kurung, sekarang...huh!sikit-sikit nak blouse, sikit-sikit nak jeans...mane main pakai baju kurung sekarang...grr! lupa daratan betul...time kenduri kendara tahu plak ko sibuk nak mencari baju kurung nak pakai...(--")
pss: mabokk
sekarang bila dah jadi camne tak tahu nak buat macam mana, mak suh je bagi kat orang, tapi sayang...huhu... bole tak?mana lah tahu tergerak hati nak pakai balik...macam menipu jek...haha=p

Note: sambung esok make-over 

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign