NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::morning glory~tidur tak lena::

21 December 2010

::morning glory~tidur tak lena::

Boleh tak cakap semalam takleh nak tidur, atau tidur tak lena(--")...semalam konon ngengada bagai, tidur tak tutup pintu bilik rapat-rapat, ade ruang sikit nampak ke ruang luar, pastu fikir yang bukan-bukan, nak bangun tutup kang, dah berselimut bagai...hehe, alasan betul...kekadang takut kan dop kat umah yang sederhana besar ne, tak tahulah orang kaya rumah cam mahligai tu macam dia g jenjalan rumah tu...haku kat umah sendiri kekadang penakut bagai nak rakk...grrr(--")...ko paranoid ke ape hah?!ehehee, taklah, manelah ade!..Bukan nak kata, budak adam pun begitu, yang lain pun dua kali lima je...hehhe=p
pss: eeii yuu(*_*)
Dulu masa kecik-kecik sebelum tidur mesti intai bawah katil dulu, kot kotla kan ada tikus ke, ape ke...haha=p. Sekarang pun takdela macam tu, tebiat hape? tapi ade satu malam semua dah besar pun, tidur bilik masing-masing, sekali anjing liar mana datang menyalak kat bawah umah tempat garaj sedarkan tidur saya, saya yang panik, penakut actually(--") terus menyelinap masuk ikut toilet pergi ke bilik repunzel (apehal macam ulat plak ko g selinap-selinap ne) agak-agak lam pukul 4 pagi, terus masuk senyap-senyap bilik repunzel sebab nak g menempel kat dia, terkejut sebab repunzel menjerit ketakutan tengok haku yang macam pontianak gayanye...haha=p... kenangan betul...ape da!

note: sambung make over

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign