NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Malang tidak dapat dihidu::

13 December 2010

::Malang tidak dapat dihidu::

owhh!sungguh tidak percaya bila terpaksa menaip dengan menggunakan jari manis, huu...melecur teruk tapak tangan, masih terasa keperitan...silap tadi, masa rebus jantung pisang nak buat ulam terlupa bahawa pemegang periuk adalah besi, sebab warna hitam, ingatkan plastik(--"), confident je g pegang, naseb baik tak terlepas kat atas kaki sendiri periuk dengan air panas tu, kalau tak dengan kaki sekali melecur bagai...owhh, malang sungguh hari ni...ditambah pula seharian tidak berselera untuk makan(--"), bukan diet ye, tak rasa nak makan, mungkin sebab penat sangat 2,3 hari ni...
pic source: apartmenttherapy.com
hmm, nasib baiklah ada lagi stok gel gamat, kalau tak mahunya menggelembung tapak tangan ne,hanya jari manis je terselamat dari mangsa besi panas, hujung semua jari melecur..(T_T)tapak tangan pun...dah la kedua-dua lengan makin kemerahan allergik nampaknya semakin teruk...malasnya nak kuar g klinik(--"). Hari ni seharian membanting tulang mengemaskan bilik snow white dan bilik sendiri, bilik repunzel dengan budak kakak dan adam belum selesai lagi...penat betul. Dah lah masa guna tukul tadi, ter'tukul ibu jari tangan sendiri yang belah kiri. Masa nak masuk bilik sendiri pun tersepak plak tayar bagasi yang menyibuk dekat pintu,aiyyoo mata sibuk benar agaknya, tak pepasal sakit plak ujung jari kaki. Memang hari ne semua tak bernasib baik.(T_T). Masa nak susun plastik sampah pun terkena hujung tin, luka plak, jari kelinking belah kiri...what da?takpelah, adalah hikmah nye tu..

nota: perut lapar(T_T)

note: Berhati-hati ketika dimana jua, 

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign