NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Letih saja lemon::

13 December 2010

::Letih saja lemon::

Semalam dah ketiduran awal. seharian menguruskan pelbagai hal...(--"). Balik kampung hari tu, hari ni saja baru boleh dop bersahaja dirumah...semalam janji nak tunggu en.azham call, akhirnya tertidur...cantekkk!!! arini buat apa ye, mungkin kemas saja hasil kemusnahan akibat perbuatan rakus budak adam...bila lah nak matured budak tu, adehh!!

tangan kiri kanan habes merah dan gatal-gatal, entah allergik kan hape entah, tak tahu makan yang mana satu jadi allergik, banyak sangat makan, (--"). Rasa penat sangat, bab buat peta rasa cam tak puas, tapi kalo asek nak layankan buat peta je keje ko, memang ko takde keje lainlah gamaknya..cuba keluarkan peluh-peluh sikit...grrr

baiklah, baiklah...hari ni cuaca baikkan, tu siap dengar kesibukan mesin padi buat keje menuai, canggih je skang, dulu pernah lah jugak merasa orang kampung menuai cara manual, potong-potong batang padi pastu buat macam bilas kain dengan hentak-hentak batang padi banyak-banyak tu dekat katu-kayu yang bergaris-garis tu..entah hape mende namanya, dah tak ingat(--"), asal neh, melalut pepagi, cuba cite point ko sebenarnya, sikit-sikit meleret tak tentu hala...okei-okei, fine!Selamat pagi..tu je pointnya...hehe, nice day today^_^
pic source: skinniepiggie.blogspot.com
note: Orang cakap kalo letih minum air perahan lemon. betul ke?

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign