NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Khatam peta rumah sendiri::

28 December 2010

::Khatam peta rumah sendiri::

Alahai...penat kalau tak ingat peta umah sendiri, bila orang suruh buat peta guna pensil dan diterjemahkan kat atas kertas, maunya jadi mee goreng...hehe, lebih-lebih plak..tapi betullah, nak cakap pun satu hal. Hujan lebat betul kat luar, baju nak kemas lam beg esok nak bawak ke s/alam tak berbasuh lagi..kalau bawak yang tak basuh boleh tak? Apehal ko?kalau tak bagitahu boleh tak?uhuuu...ter"pergi" tanya la plakss...
pic source: dezeen.com
Tibe-tibe cam penim lalat, actually memang tadi pukul lalat guna tapak tangan sendiri..pengotor!!!!haha=p, apehal lah lalat hijau yang besar gedabak tu dop lalu lalang depan mata, nak kata tak mandi..errr, mandi!!sekali bila dah menatang tu terbang ala poyo depan mata, hambik, mamposs tak pepasal...ekeke=p. Hoh, malas wei nak balik s/alam. Tadi bila bagitahu saya amik dah tiket bas, tambah plak bas dua tingkat, muka ayah n mak jadi berubah semacam.Bimbang!(--").Yelah kes bas dua tingkat kemalangan ngeri baru ne betul-betul menakut rakyat malaysia dimana tahap kesedaran pemandu bas dan pemandu jalan raya yang lain dibawah tahap tapak kaki!Sangat tidak sedar, boleh dikatakan kebanyakan pemandu dimalaysia tidak sayangkan nyawa sendiri...kita beringat tahap gaban pun, orang lain tak beringat??so...entahlah, habis ayat dah nak kata. 

Yang penting kita berdoa semoga sentiasa dilindungi Allah yang Maha Pelindung semoga melindungi kita sebagai hambanya walau dimana saja kita berada. Amin

Note: takmo balik lagi!!!tak puas lagi dop kat kg!!wuwu(T_T)

2 comments:

  1. cik cira: tulah, kita berdoa saja harap ditemukan DIA dalam keadaan baik =)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign