NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Kelemahan atau kebiasaan filem korea?::

18 December 2010

::Kelemahan atau kebiasaan filem korea?::

Sekarang entah cite korea yang mane plak fofular agaknya?…dulu bole jek layan cite camtu, tangkap leleh betul, kalah Hindustan…hehe, sekarang kalau layan pun confirm nak tahu je ending camne, dah jadi kurang suka dah dengan jalan cerita yang meleret-leret, kalau yang leret-leret mesti boleh agak jalan ceritanya. Itulah kelemahannya. Kalau kebiasaan plak hero nak ade lebih dari seorang, pastu berebutkan heroin yang sorang…apa da!kekadang boleh buat naik menyampah, tapi disebabkan paras rupa yang dipertaruhkan, makanya melekat jugak tengok, padahal dah tekad dan berjanji jangan tangkap leleh, alih-alih meleleh jugak airmata tengok… grrr(--“) Tak faham betul haku??? …Namun dalam banyak-banyak ranking drama korea, Fullhouse memang tak jemu nak tengok, sebab tu drama first yang tengok, so kalau cerita lain yang keluar mesti nak tuduh tiru cite fullhouse…haha=p…
pic source: hubpages.com~ entah gambar sape la ne
Tu cerita korea, kalau cerita indon lagilah boleh naik darah tengok…aksi cam &^%#$*, buat sakit hati saje tengok…grrr, memang animasi jugaklah yang terbaik…agaga=p. Mahu tengok cerita The Owl, sape ade copy??

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign