NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::dramatik baju kurung dan salam::

03 December 2010

::dramatik baju kurung dan salam::

tadi baru nak tidur sekejap...tapi ada tetamu datang kawannya housemate baru...baru jelah masuk sebulan, sekali kawannya 3orang perempuan, pakai baju kurung...masuk dalam rumah dan salam-salaman...senyum manis gitu, sekali masuk dalam bilik, tak sampai 10 minit haku dengar pung pang pung pang gaduh...suara tak yah cakap lah, cam petir... wakaka=p ...memang dramatik ahh,  sepanjang hidup tak pernah plak dengar orang gaduh sampai camtu...sebab diri sendiri pun tak pernah nak marah-marah orang sampai macam tu sekali...marah itu sama dengan api, setan sukalah kan...ada jugak dengar dop sebut setan-setan...hoho...sabar jelah=p
pic source : facebookvideodown.com
punya dramatik giler, sopan je masa masuk rumah tadi, sekali haku dengar suara sensowang??!! adehhh...perempuan macam tu agaknya...part gadohhh!!hancosss...yang cantik bertukar jadi gaban...haha, tak tengok lagi part tarik-tarik rambut...well, biasalah perempuan makhluk yang beremosional...nak buat macam mana kan??^_^

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign