NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Buntu dan dilema memang menyusahkan::

13 December 2010

::Buntu dan dilema memang menyusahkan::

pernah kamu menghadapi situasi tersebut?Bukanlah sampai tahap ditelan mati kutu, diluah mati mati kelumumur, perosak bangsa peribahasa betul, actually macam tak tergamak nak sebut peribahasa tu kan, asal pointnya nak tunjuk betapa penting kedua-duanya, okei, jangan nak meleret...iyye! sekarang ne menghadapi masalah kebuntuan dan dilema...err perlu ke dilema tu?rasanya tak berapa perlu, mungkin hanya buntu tapi disalah tafsir... tak tahu yang mana satu patut nak didahulukan, terlalu banyak pangkal untuk dimulai, namun disebab kan terlalu banyak pangkal tu, so tak tahu mana nak start dulu lah kan? payah betul...banyak barang pun buat menyemak saja...ko jugak yang buat, sekarang sampai tahap buntu. nak letak dimana, bagaimana, kesannya...
pic source: urrytalk.com
oo...perbicaraan ini sangat rumit untuk diketengahkan, ianya terlalu banyak melibatkan tenaga dan emosi...ececeh=p, haha jangan emosi! tapi betullah, saya betul-betul memaksudkan ia... kalau nak diketengah isu ini sebagai serius, mana mungkin. Kadang-kadang boleh jadi paranoid juga bila dalam keadaan yang terlalu besar...okeih tu memang menipulah kan?okeilah takmau melalut tak tentu pasal, nak cuba setelkan dulu, tengok bagaimana..

note: laa dah azan, cepatnya masa berlalu(--")

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign