NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::bab BALIK KAMPUNG bila dah kahwin sangat sensitif::

04 December 2010

::bab BALIK KAMPUNG bila dah kahwin sangat sensitif::

alert okei...eceh!ne kira amaran jugaklah kan, sebagai seorang gadis yang berjiwa sensitif dan sentimental... bab-bab balik kampung ne takleh memain ngan saya...wakaka=p...statement cam sadis!i'm seriously okei...seriously!!haha...kadang-kadang nak tergelak baca tulisan abdul jalil ali...beliau cakap beliau tak faham kenapa kaum hawa terlalu sensitif bab balik kampung ne...hmm, ye jugak kan?? sukar diterjemahkan...ececeh...
pic source: dreamstime.com
sekarang pun saya dah boleh agak memang saya tak boleh!! actually dah boleh terima dah sebab masing-masing dah sama-sama rasa..padan muka!hehe..eh tak abes ayat lagi, dulukala masa mula kenal en.azham saya selalu jugak lah makan hati sebab....eh apedehal ko nak makan hati?suka hati dialah nak balik kampung nak jenguk mak ayah dia..what da??yang tu pun ko nak jeles??yupppppp....memang jeles, tu dululah...tapi sekarang dah terima hakikat...haha, bukan apa saya jeles sebab diri sendiri tak balik kampung jugak, kira konon-konon kena sama-sama balik kampunglah kan, ai mean kampung masing-masinglah kan(--") ...barulah fair gitukan...dan bab yang paling tak boleh terima asal en.azham balik kampung je, haku makan hati...what da??nak tahu nape? saya betul-betul diabaikan en.azham bila dia kat kampung...exactly..and what da nice one, i did the same thing to him when i'm back to my home sweet home...fairlah kan...haha=p...lucu plak, tu tak kahwin lagi, dah kahwin tatau lah macam mana...(--"), lagilah sensitifkan kalau jenis tak adil kan?asyik-asyik kampung dia je?...so kenalah bertolak ansur dan yang penting adillah, kena sistem giliran yang telus gitu..haha=p

tapi itu dululah, selepas luahan geram dan tak tahan dengan perlakuan seperti itu, saya dan en.azham sama-sama mengakulah bahawa kami jeles...what da???pasal balik kampung pun nak jeles...memang takde mende nak buat gaduh agaknya...haha, so sekarang masing-masing bahagia bila masing-masing balik kampung masing-masing...eh, apa haku merepek neh??err...abaikan..

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign