NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::apakah perlu berhibernasi tanpa batasan?::

02 December 2010

::apakah perlu berhibernasi tanpa batasan?::

hihoho...arini selesai berjalan-jalan serta bersiar-siar untuk info-info terbaru kat blog orang...saya buat sesuatu yang menyesalkan keranan membuang masa begitu sahaja..demmmm!!bangun terus amik kafein, mengong...perlu ke setelah seharian membutakan diri sebegitu rupa??ehehe...terus rasa nak layan makaroni cheese...adehh, menci betul lah...balik kampung nanti banyak lah jugak program nak dilaksanakan...owhhh tak sabar okeiss...hari ni update cam pelesit jugak...ahaks, agaklah!teringat akan sesuatu, entah semester depan macam mana, scaryyyyy okei....terus tensen tak hengat pikir pasal result nanti...dengar khabar 10hb ne dioram akan menonjolkan diri tanpa segan silu~~agaga=p

tak boleh nak imagine macam mane pointer nya semester lepas, semester paling disaster...huu, semester baru haruslah kerap turun padang, walaupun supervisor saya seorang yang teramat aktif, haruslah pandai cari peluang nak jumpa.. maklumlah orang femes, huhu...yang penting orang tu lah (da buat belom???)erkk...terus rasa nak tersedak..
pss: kalo berminat sila add...hehe=p

note : en.azham balik kampung esok..
grrr, bersedia untuk diabaikan(--")

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign