NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Alam barzakh~tidur tak lena::

30 December 2010

::Alam barzakh~tidur tak lena::

Seriously semalaman dop lam bas semalam, asal nak pejam je teringat pasal alam barzakh(T_T), trauma naik bas...huhu(T_T), Trauma tengok berita kemalangan ngeri...nanges lagi(T_T) wuwu, sampai sekarang mata takleh lelap balik. Alhamdulillah dah sampai dengan selamatnya kat s/alam ne..Apepun perkara yang paling dekat dengan kita tak lain tak bukan kematian. Haruslah sentiasa mengingatinya ye(T_T)

Jejak kaki shah alam je abes duit, asal habes duit je, jejak kaki kat s/alam...what the??huh..apa pun hakikatlah sekarang...fulus...fulus...jap g kuar cari kerja, doakan saya ye

Note: boring

2 comments:

  1. gud luck! xkeje kt kedai pakcik dh ke skang?

    ReplyDelete
  2. ida: x, da lama da, sem lepas tensen sgt, hehe

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign