NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Adakah cuaca mempengaruhi mood::

27 December 2010

::Adakah cuaca mempengaruhi mood::

eleh, alasan betullah, niat dihati esok akan menyelesaikan segala urusan, cari tiket balik s/alam, jumpa baby jannah, beli Bigapple donuts, jumpa c'la sebelum balik s/alam and before balik sabah, kemas beg! Kemas bilik? haihh, tak sempat nak kemas barang cam kapal pecah, ruang pun takde...hehe. Harap semua selesailah, yang tak selesainya mencari strategi supaya budak adam dan budak kakak tak mengikut.. kalau tak hancus plan, dan terbang melayanglah fulusss kalau diorang ikut!!Cuaca hari ni nak kata panas sangat pun tak, hujan dan mendung pun tak...dan paling penting misi buat tahi mata amat cemerlang, bangun ternak lemak... (--"),  harap kamu berubah...pleaseeee!Okei, okei, i'm trying okei!!grrr...
pic source: penangtuapui.com
Owh dan semalam kan bizi, g tempah barang, pastu cari lauk pastu cari barang lagi...masa singgah kat Tesco tu dah niat awal-awallah nak beli Bigapple Donuts...kempunan okei, kempunan!!grrr...asal ko ne!nak marah tak pepasal?Neh nak cite, masa g melangut dop beratur nak tunggu Donuts tu, adelah lam 5 orang kat depan, dan 4 orang kat belakang, depan sekali kat kaunter ada 2orang perempuan cina, dah perasan dah, apehal yang lama sangat diorang kat kauter, dalam sepuluh minit macam tu, pekerja kat situ datang bagitahu, maaf ye customer, orang depan dah beli semua donat dia nak berbelas-belas kotak...DEMMMMMM!!!haku nak menyumpah jgk rasa, terima kasih kat akak yang kat depan saya dan belakang saya kerana tolong sumpahkan!wakaka=p...len kali ko nak banyak-banyak macam tu, ko tempah lah awal-awal lah wehh...bengang  gile! kempunan wehhh!terus beli KFC, balik masak mushroom soup ngan bakar roti bawang...demm...masih lagi teringat kat donut!!!

note: kenapa perlu kempunan?

4 comments:

  1. haha...masak sendiri la donutnya... =D

    ReplyDelete
  2. cik kak... bilo nk balik cni nyo... jenuh nunggu neh... ahahahah~

    ReplyDelete
  3. eni: haha, nak balik doh s/alam, tunggu sayo...hehe

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign