NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::tak seronok bila dikampung::

11 November 2010

::tak seronok bila dikampung::

jangan nak salah faham okei, jangan kata saya lupa diri plak tak mau balik kg..tak sedar diri dilahirkan kat kampung...jangan kata saya isi lupakan kulit okei, tak seronok kat kampung konon....jangan!jangan!!jentik idung kang..huh!!orang tak habes ayat lagi, da nak judge bukan-bukan..aishh, asal emo-nemo neh!asal tak mandi je emo, asal emo je, tak mandi...haha=p
pss: adik, budak kecik takle pegang duit banyak2 tau..meh bagi kakak pegang meh...hehe
actually tak seronok bila dikampung bila duit lam akaun takde, atau dengan kata sadisnya, pokai!!hishh...nak buat dialog biasa ngan mak pun segan aih!"mak jom g shopping!"hotak ko greenapel...takde maknanya...nasib baik masa bersidang semalam saya dah isytiharkan saya balik dengan pokai..wuuu!malunya..pecah secret tak pandai manage duit!!sorok lam guni skang...


okei, whatever..haraplah gaji cepat masuk, jangan buat lambat-lambat plak, kang lagi emo...haha=p


note : daa...

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign