NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::pesan mak bila muak tengok asyik makan::

24 November 2010

::pesan mak bila muak tengok asyik makan::

tadi masa melipat baju sambil mengunyah apa saya tak ingat...tetiba mak cakap "cuba kurang-kurangkan sket makan tu, biar beringat, badan tu dah naik sangat tu"..erkkkk??terus tersedak...haha=p...mak ne, asal tegur terus rasa nak amal makan jolok2 biar muntah balik...haha=p, anorexia punye simptom...ehehe..takdelah..tapi memang ahh, nape jadi macam tu skang ne, makan rasa tak pernah cukup..ke ada saka?mengom...boleh plak terpikir gitu..

tadi gaji tak sempat panas lam akaun, terus rakus dibelasah...bawak budak adam n kakak g makan kat tesco saje, malas nak g jejauh...esok janji ngan diorang nak g pameran cheng ho, mak ayah tak sempat nak bawak ritu..sok banyak jugak lah program nak setelkan..harap semua okei, eh tetiba lak rasa jadi kakak mithali for the first time...agaga=p

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign