NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::penyesalan yang berbaloi::

05 November 2010

::penyesalan yang berbaloi::

semalam perkara yang telah dipesan-pesan dan diingatkan berkali-kali oleh en.azham berlaku jua...rasa bersalah sepenuh hati kat en.azham memang tak dapat dielakkan...huu(T_T)maafkan saya en.azham, saya tataulah kenapa nafsu seburuk itu saya ikutkan...huwwaa, menci kat diri sendiri...perkara yang berlaku tak boleh diundur balik, nasi da jadi bubur yang hangit...
pss: muka sesalan, rasa nak g letak balik mende alah tu..huuu(--")

ntah mengapa nafsu yang satu itu teramat payah untuk dilupuskan...solusi ke-25 mujahadah melawan nafsu belum lagi dibaca even da berapa hari menjadi milik...huuu(kecewa lagi ngan diri sendiri)...mau jugak nanges bila en.azham seakan-akan memprotes perangai saya dengan tidak membalas mesej2 saya semalam ...huhu(T_T)..janji takmau buat lagi, uhuhu...err, bukan takmau buat lagi, tapi lebih beringat dan kurangkan nafsu itu...(--"), nak berubah kena amik masa jugak kan? takleh drastik sangat kan? kena slow2..masakan piramid terbina dengan sempurna dengan cepat, ianya mengambil masa jugakkan...begitulah juga saya(--") ...adakah ayat ini defend diri sendiri...takpee..
pss: merah itu..

namun, hati gembira jua dengan sesuatu itu even dengan penyesalan, sebab nya puas hatila kan dengan apa yang dimiliki walaupun tidak dirancang...(--")bersalah lagi...sekarang bila da dapat duit hasil diri sendiri, perasaan tak bersalah untuk membeli sesuatu yang diinginkan menjadi-jadi, dulukala bila mak ayah bagi duit fikir sepuluh kali jugak nak beli sesuatu (ayat dari eni)..ya allah kuatkanlah daku melawan nafsu yang ini, takut okei, saving pun ciput lagi, mana mau nak kawen?mane mau nak naik pelamin cantik2?mana mau nak honeymoon?mana mau nak hidup sederhana nanti? kalau lah camne gaya...beranganlah weii (cuba menakut2 kan diri sendiri)...huuu(nak nanges lagi memikirkan perangai buruk yang satu ne)...

note:^_^...

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign