NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::muka diabaikan sekian lama::

05 November 2010

::muka diabaikan sekian lama::

baru teringat tentang kelalaian diri, hampir 2bulan lebih muka saya diabaikan sebegini rupe, sesuatu bijik naik kat dagu, ai mean pimples betul2 menyedarkan diri bahawa muka ne sengsara dengan kotoran yang serba boleh...kecian betul rasanya, namun haruslah mengecewakan lagi aset berharga itu akibat fulus da takde... takpelah, nak wat macam mane, salah diri sendiri jugak...(T_T)
masa kat sunway semalam saya terpaksa mendahulukan beg merah tu (adakah penting beg itu sampaikan muka sendiri sanggup diabaikan??)..okei, saya faham!tak payah nak explain nampak sangat saya ne macam mane kan??huu(--") ..nampak sangat suka  mementingkan sesuatu yang tak penting sebagai penting dan menganggap mende yang penting sebagai sesuatu yang tak berapa penting..(err abaikan)...huhu
pss: Neutrogena hydro boost mousse cleanser
Neutrogena buat promotion sekarang, memang rasa rugi sangat sebab mengabaikannya untuk dimiliki, sudah hampir 4  tahun lebih saya jadi pengguna setia Neutrogena..tak pernah terfikir plak nak tukar produk lain..da teramat sebati dengan kulit...nak try jugak SKII (ini angan mek gemops) tapi memang tak akan lah..sebabnya pembaziran itu ditegah (erkk??tak terasa ke oii beli mende lain tu pembaziran jugak??hehe=p) tak tak, maksud saya buat apa nak beli sesuatu yang tak pasti lagi kesesuaian nya dengan kulit kita kan? da la barang mahal plak kan? ada jugak orang suruh saya mintak satu bekas hantaran SKII tu ngan en.azham (wah!wah!, ingat en.azham tu cop duit ke??nak makan minum kat bandar ne pun cukup makan2 je kesayangan saya, hoh!ada hati nak susahkan en.azham saya, jangan haraplah!!)

err..kalau satu set Neutrogena takpe kan en.azham??wakaka=p..okei2 saya gurau jelah...kalau saya nak, tahulah saya usaha sendiri..hihi =p

note: tatau lah...

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign