NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::lipton itu menyamankan::

02 November 2010

::lipton itu menyamankan::

actually hari2 selepas exam habes, tetiba plak rasa macam lost...tak tahu kenapa??jati diri sudah hilang??wakaka=p, saya masih keliru, dalam kepala ne rasa macam tak cukup je sel-sel otak nak pikir macam-macam... tetiba jugak feeling macam kehilangan sesuatu...mm, okeilah takmau bermain dengan persoalan...green tea bagus tika tertekan ataupun stress, itu hanya pengalaman saya sebagai peminum tegar green tea!ingat dulukala masa degree kegilaan membeli green tea satu dozen bekalan sebelum exam...

sisa simptom2 begitu masih terlekat hingga sekarang, sekarang bentuk badan saya da tak macam dulu, disebabkan pemakanan yang tidak teratur dan tidak seimbang, serta hormon keperempuanan yang kelam kabut, berat badan kini cukup menghilangkan keyakinan diri saya terutama nya dihadapan orang dicintai..haha=p,eh eh pecah rahsia plak kat en.azham, okei2 saya mengaku saya rasa gitu okei!!! macam wat testimonial kat slimworld plak rasa...(--"), terlintas plak cara diet geng anorexia... haishh!!apela... pertambahan berat badan dikalangan kaum hawa boleh diibaratkan seperti masalah ekonomi dunia berlaku kan...haisshh, takde mende lain nak pikir, diet diet diet, menyampah geng adam dengar...bersyukur sudah dengan apa yang ada...hmm(--")

note: buah pear tu!!!(--")

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign