NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::hoyyeh misi diet bermula::

30 November 2010

::hoyyeh misi diet bermula::

percaya atau tidak??silalah percaya okei, nak diet ne kena kuatkan semangat...supaya tak mudah cair dengan mende ngidam-ngidam neh, pesanan itu memang wajib untuk saya, manakan tidak selama saya mengatakan mahu diet, hanya mulut saja berkata-kata ingin diet, perlaksanaan??takde maknenye, sungguh mengecewakan, diet, tapi makan banyak, apehal??marah diri sendiri...hehe, untuk cik dini thanks yaa, saya cilok kamu punya amalan yang sangat bagus untuk menurunkan berat badan apalagi, saladlah kesukaan dini tu..entah menjadi ke tidak kat saya ne, yelah lemak dini sopan serta lembut cam tuan dia senanglah nak lemak nak turun, err dini ade ade lemak ke??hehe=p, jangan marah.. lemak saya degil dan ganasz macam tuan dia jugak (cuba menepuk-nepuk lemak, ish memang degil..ahaks) ...huuu(--")..
pic source: fitceleb.com
entah berapa lama boleh bertahan, harap bila dah cut makan sesuka hati takdelah mengidam yang bukan-bukan nanti, kang habes rosak diet...eceh, konon giler, baru dua hari tak makan malam, err...makan actually, makan salad je, hehe...hoyyeh, doakan saya okei, saya cuba mengamalkan tabiat makan yang bagus...hehe

note: bosan okei...

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign