NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::erk?? bentuk gigi pun ada makna::

03 November 2010

::erk?? bentuk gigi pun ada makna::

terkejut okei,buka FB tadi baca artikel bentuk gigi mengungkap peribadi diri...terasa kerdil jugak diri ini pabila membaca baris2 perkataan itu...terus rasa nak pakai besi kat gigi neh...arghhhhhh!!saya just nak highlight yang mane berkenaan je...huu(--")takpe2..chill dear!!takpeee.....


Tidak tersusun .<---bentuk gigi ne merujuk kepada pesen gigi tuan punya blog ne..hu(--")
Kadangkala tengok orangnya memang cantik. Tapi bila dia tersenyum menampakkan giginya yang tak begitu rata dan sekata, mengurangkan kecantikan yang dimilikinya itu.okeii..maksudnya kalo yang tak cantik, maka bertambah tak cantiklah jadi nye ye...takpeee, saya faham (--"). Namun kata orang, biarpun giginya tak cantik tapi hati budinya ‘cantik’. aa yang ne betul kena sokong lah kan kalo tak cantik tang tu tolonglah cantikkan yang dalaman tu ye miss greenapel, insyaallah, i cuba okei. Usah kerana tengok gigi tak cantik maka ingat perangai pun tak berapa cantik juga. Mereka ini merupakan teman bicara yang amat memahami. Tidak rugi menjadikan mereka ini sebagai tempat meluahkan hati kerana mereka sentiasa mendengar dan memberi nasihat. Mereka juga berpengetahuan luas biarpun sikapnya kebudak-budakan kadangkala merimaskan. Selain itu, mereka juga pandai membahagiakan orang lain.apapun bersyukur apa yang ada^_^  






Bersaiz sederhana dan rata .<--bentuk gigi ne merujuk kepada en.azham nye pesen gigi..hehe(^_*)
Cantiknya gigi dia.yee sampai saya jeles..hehe(*_*). Teratur sekali dipandang, macam gigi palsu pulak. Tapi gigi original tau. Agaknya apakah kriteria mewakili bentuk gigi seperti ini? Orang yang memiliki bentuk gigi sebegini adalah seorang yang baik hati dan suka menolong. yang betul la,kan e.azham??Bak kata orang, ringan tulanglah. Kalau ada yang minta bantuan, pasti tak dikecewakan. Sebenarnya mereka ini ingin sentiasa membahagiakan orang lain. Boleh juga mereka tumpang gembira. Untungnya dapat kawan/ kekasih macam mereka ni kan?saya tolong jawab bole??, yaa sangat beruntung..hehe=p

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign