NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::bila dilema menjelma tanpa dipinta::

21 November 2010

::bila dilema menjelma tanpa dipinta::

hati tetiba tak keruan, jantung berdebar-debar...ishhh, tetiba plak perasan ada orang nak datang merisik...wakaka=p... bila pikir nak balik shah alam terus dalam dilema, bila dalam dilema terus pasal nak balik s/alam...hishh...piat kang, piat dilema tu, menyebokk je...
pss: dari kiri, snow white..haha, makngah, cik ma, mak bidah dan etc (sesi kenalan ye)
adekan, tadi kan (2 harakat "kan" tu), saya terbaca status budak tu kan..terus rasa nak gelak sambil kayuh basikal aerobik..haha=p... lucu wehh, pukul 3 pagi dia menelaah, menelaah chatting ke, ke menelaah buku2 agama?haha=p...eh asal tetiba ase annoying ne..haha=p, okeih2..bila pikir tu, terus malas nak balik s/alam...menyampah!! boleh tak?bolehhh.... (3 harakat)...k, takpe2, kita balik jugak, tu kan umah kita jugak, okei2 kita balik nanti..tapi tarikh kemudian-kemudian ye..agaga=)
pss : dari kiri, mak minah saya, ci esah, eh ade lagi snow white, bonda saya, kak ma (sesi kenalan lagi)
petang ne, cuaca sangat baik, tadi makan banyak (bukan ke tiap-tiap kali makan memang banyak eh?) shut up you!! ...saya mengakulah kali ne, dagu saya da jadi 3 lapis, saya tataulah macam mana boleh bertambah satu lapis tu plak, mungkin epidermis kulit lembu melekat jugak akibat makan daging lembu banyak sangat...dikala raya haji baru-baru ini, sup kaki, kerabu perut, daging kicap, hati limpa goreng, apa-apa jelah...semua rembat masuk perut... hehe.. okeilah, mau santai sekejap amik angin petang...(tetiba tingat kat taman bunga belakang umah eni) besnye kalau leh lepak sambil minum air oren..hehe=)
pss: gambar ne hanya hiasan, sesaje nak tempek kat entri ne..haha=p

note : mau buat pizza...zasss!!!!makan lagi..

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign