NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::bermalas-malasan bukanlah alasan untuk malas::

21 November 2010

::bermalas-malasan bukanlah alasan untuk malas::

cuba sebut ayat tajuk entri 3x...cepat sebut tanpa noktah 3 kali...okei!terbukti lidah terbelit ataupun terbelit lidah..haha=p, behave ye!hari ni panas terik je, malam hujan lebat, pagi2 pelangi, petang2 mendung...sangat indah cuaca ye...oo yee, berita terbaru, kg salor sekarang da ada acara polo...haha, gelak lagi...yupp seriously polo, yang main kuda...lompat2 tu, tapi kuda ne hanyalah jalan kaki berlenggang saja, polo lah jugak heh!

tengahari ne terasa nak bermalas-malasan taip entri...boleh tak?tak boleh takpe..siap jugak yang ne...agaga...dengar sore ayah saya cakap, "oo nasib baik panas hari ni boleh jemur tilam"...ade pegaga spesis hama, tapi da lupa nama dia plak, ada dalam tilam disebabkan cuaca lembap, 2,3 minggu sebelum ne...ingatkan da nak banjir dah tahun ne, alhamdulillah tak, hujan basahkan bumi je, tahun ne, padi macam tak berapa menjadi jugak, bukanlah padi ayahanda saya, padi orang-orang kampung..hehe, takpela sume tu keje DIA, ada hikmahnya..

note : anyway, sambung len kali...nak masak..hupdate nanti plak..ehehe

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign