NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::tarikh-tarikh cantik::

20 October 2010

::tarikh-tarikh cantik::

2010
hari ni 20.10.2010
11.12.10(sabtu)

2011
10.12.11(sabtu)
11.11.11(jumaat)
11.01.11(jumaat)
11.10.11(selasa)
01.11.11(selasa)

actually banyak g tarikh-tarikh yang cantik dan senang diingati, namun harus beringat juga dalam keterujaan memilih tarikh yang cantik, bulan-bulan islam pun cantik juga kan??...

note : tarikh 19.04.11 pun cantik jugak kan??hihi...jangan lupa wish besday kat saya, dan adiah mau jugak..haha;p

2 comments:

  1. ikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! adakah? adakah? huuuu rindu!

    ReplyDelete
  2. yaa, saya...seb bek masih ingat kita w/pun sedikit tembam...haha;p, ami camne?sihat ke?bila abes study?ooo, da nak nek pelamin upenya, baru tahu, begitu lama kita tak jumpa kan...hehe

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign