NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::saya suka buat kacau ditempat kerja::

19 October 2010

::saya suka buat kacau ditempat kerja::

hohoh..saya tumpang simpati kepada en.azham yang mengasihi saya
kerana perangai tak boleh blahh saya yang suka mengganggu 
serta buat kacau ditempat kerjanya, bukanlah bermakna saya pergi serang 
dan melakukan amukan ditempat kerjanya, tidakkk!!saya tidak segileww itu okeis
maksud saya, selalu mengganggu en.azham dengan mesej2 nakal mengusik terusik
dengan segala macam MMS SMS yang memang sengaja dicipta
wakaka...tulunlah cik greenapel, ko takde keje len ke ?!!
huhu...tak lengkap idop kalo tak wat camtuh kat die..haha;p
selalu je camtu, walaupun tahu dia bizi, tetap tak puas hati
pernah lah jugak anta mesej bertubi-tubi2, msg pendek <-- julung x dibuat, mcm meroyan plak kang,hehe;p
tapi kalo dia cakap dop kat site
terus saya gayattt, takmo ganggu dah....huhu

note :bosan kei!!!!$%#@&^*

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign