NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::kelas akhir::

09 October 2010

::kelas akhir::

yupp, hari ni kelas akhir sebelom final...macam silap je, takpe anggap je kelas akhir...hehe, sungguh berat rasa badan nak usung g fakulti neh, mm...sejak kebelakangan ne mood study semakin hilang, sungguh tak senonoh, bukan lama lg pun nak abes, tapi macam saje plak nak tambah masa dop terhannguk-hangguk kat s.alam ne..eheh=p, pepun hati mau cekal lah, harap dugaan dapat ditempuhi, bukannya selalu macam ne, apa barang nak phD kalo perangai macam gini tahap gaban pemalas...okei, saya takmo okei, kan en.azham cakap, hoh!lawan tokei nampak...kiddin', miss my darl lol^_^

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign