NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::geram ++::

04 October 2010

::geram ++::


payah betul sekarang ne ye, buat ne tak kena, buat tu kena
nak menolong pun perlu ada balasan sekarang ne yeww
kalo tak diungkit-ungkit sampai mati agaknya
kan sibuk kata dijaganya tepi kain orang
payah bile mulut tak jaga
diperli dan disindir
hati busuk dan tak senang dengan orang
ataupun da memang sifat dan sikap sebegitu 
bila tak puas hati sehina-hina dicari sebagai bukti
macam dah takde agama
dalam hidup ne kena beringatlah
kadang-kadang bila diri terkena 
ditimpa susah
salahkan orang lain
tak sedar Allah nak kaffarah dosa-dosa lalu
semua tu UJIAN!
so kena beringatlah
tak semua orang nak menolong dengan seiklas hati
lebih beringat supaya buat masa akan datang
supaya segala apa yang dapat adalah dari usaha sendiri 
dan bantuan dari DIA semestinya
tak faham lah dunia sekarang!!!

note:- tak suka perasaan semalam!really annoying me!!!!!

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign