NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::seksa::

29 September 2010

::seksa::


pic source:  thecuteproject.com
hoho..saya rasa dalam banyak-banyak semester, 
semester ne lah yang paling derita
banyak reason nya
saya da rasa makin malas
kebosanan melanda bila nak membaca
serta part yang paling tak suka memaksa diri menyiapkan kije skola
tambah plak skang mak takde nak bebel-bebel siapkan kije skola
sangat sunyi okei, dan jugak ditambah perisa kesayangan saya sibuk kebelakangan ne
ade jugak rasa terpinggir dan meminggirkan diri sendiri..hehe
kan best kalo ade orang suruh-suruh, bebel-bebel, marah-marah sayang
owh rindu plak kat mak, minggu ne amat kurang kol mak dek lupa
ingat nak kol, tapi bile da ngadap keje lupa plak...ececeh, konon sibuk bangat la tu!haha=P
dek kesibukan keje sekola, keserabutan pale, kepadatan masa,
saya cuba lupakan FB, namun tak mampu lupakan blog kesayangan neh...huhu
baguss!! writing is therapy rite??haha..
apa pun rajin-rajin dan paksa-paksa kan diri
keadaan begini hanya sementara yeww!sabar!
cuba melazatkan hati...(^_^)

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign