NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::petua lekat tulang ikan::

18 September 2010

::petua lekat tulang ikan::

hampir 2minggu jugak tulang ikan  ne menggatal dop terlekat lam tekak..huhu, punya la bersungguh ayah saya sapu kan minyak kelapa laut kot khas tuk orang yang terlekat tulang ikan macam saya sebelom balik s/alam(thanks ye ayah)..namun tak jugak jadik..entah macam mana rupe tulang tu tak taula samapi takmo keluar..makanya sampai s/alam terus saya godek2 google kot2 ada petua lain yang boleh setelkan masalah saya neh..
pic source:  nakedfisher.blogspot.com
makanya..antara petua dari i am nemo betul2 uat saya tersedak gelak sakan..wakaka, sungguh kelakar kamu ye, bukan maen bersungguh saya baca entri tu rupenya dikenakan orang tua kesayangan tu..hehe, dan banyak lagi petua lain, kepal2 nasi pastu telan, tak jadik! makan pisang, pisang takde saya ganti betik..huhu, tak jadik jugak! terlintas nak telan minyak masak..tak sanggup..huhu

akhirnya disebabkan perasaan menyampah tulang tersebut kat tekak saya amik pendekatan yang patut saya buat dari awal2 lagi iaitu...jeng...jeng...jeng...jolok nga jari sampai muntah 2, 3kali..hambekk kau!keluar jugak akhirnya..alhamdulillah, bahagia rasa tekak ambo neh..^_^

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign