NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::kEriNduaN kaMpunG HalamAn GertaK LemBu SaLor::

16 December 2009

::kEriNduaN kaMpunG HalamAn GertaK LemBu SaLor::

rindunye kat kg halaman..da lama tak balik ke kampung ne (25 hari-agakla lama tempoh dari cuti raye aji ritu), rindu kat umah, rindu kat pemandangan sawah, rindu kat segala-galanye yang berkaitan nga kg.gertak lembu salor tuh..yeyy!! sok malam aku balik kg, tapi cuti weekends je la, so kejap sangatla balik, tu pom sebab nak amik laptop bersempena dengan kemasukan semester 2 nanti, kot nak guna payahla t kalo takde mende alah tu kan..de sedikit pressure bile nak masuk balik sem baru ne..

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign